javascript:void(0)

hammarby tribününde bir türk

Fotoğraflar Aik - Hammarby maçından. Gurbetçi kardeşimiz AnilCk gitmiş maça deplasman tribününden, haliyle aldık fotoğrafları.
Evet, bir deplasman tribününde görmek istediğimiz görüntüler. "İsveç'te bir erkeğe dört kız düşüyormuş" efsanesinin de kanıtı bir yerde. Memleketin deplasman tribünü bile böyleyse artık, gerisini var sen hesap et anam babam.
Bunlar da bol meşali sisli fotoğraflar. Aferin gençlere.
Olur da bir gün Hammarby'nin reisi kim diye merak edip gugıllayan olursa, işte bu sevgili okur. Maç da 1-0 Aik'nın.

yok

Lech Poznan 15 Mayıs'ta yapmış. Lechia Gdańsk maçında.

rosario central

gidere gider

Protestonun sebebi burada anlatılmış. Çoğunluk taraf olmuş bu konuda, ama ben iki tarafa da helal olsun diyorum. Ne maç sırasında "ulan adam gidiyor bilmem kaç seneden sonra alkışlayın beyler", ne de maç sonrası "taraftara hak veriyorum eminim onlar da pişman olmuştur, sonuçta taraftar..." açıklamaları.

istanbul 2009

Bunlar da bu senenin cl&uefa reporu olsun.
şampiyonlar ligi 2008-2009
uefa 2008-2009

top graffiti #8

orjinali:

irr

Az ama öz olalım, lig yalan olsa da deplase olalım.

kasımpaşa - karşıyaka

Sahada Kasımpaşa, mevzuda Karşıyaka galipti dün. Kasımpaşa tribününde Türk tribünlerinin en büyük mevzularından birini yaşamak da ilginç bir deneyim oldu, tribüncü şansı diyelim. İleride "oradaydım" diyeceğim bir maç olarak tarihin tozlu sayfalarında yerini aldı. Ayrıca bir üst lige çıkacaksan playofflardan çıkacaksın arkadaş, heyecanı gerçekten bambaşka. Üzüntüsü de başka oluyor fotoğraflardan görüldüğü üzere.
Son olarak da "Yenikent'e stad yapanın, ta aq..."

cittadella deplasmanı

campioni d'italia

cska

foodphotoz.com

Amaç balığı göstermek değil, siteyi tanıtmak. Arkadaş geziyor, gezerken de götürüyor.
Buyrun buradan.

şeritli

Yapanlar Polonya'dan Korona Kielce taraftarlarıymış. 10 numara.

vattene

Fotoğraftaki arkadaşlar 80 dakika dışarda top oynayıp, son 10 dakika da maça girmişler. Yönetimi protesto hesabı. Romanya'dan hangi takımsa artık.

gabriele

Bir yanda kendi taraftarına sus çeken Zlatan, öteki yanda öldürülen Lazio'lu Gabriele Sandri'yi unutmayan Inter taraftarı.