javascript:void(0)

atkı koleksiyonu

selanik derbisi #3

Ocak ayındaki üç maçlık serinin son maçının görüntüleri. Üzerine konuşmaya gerek yok sanırım. Türkiye'de yapılsa ne teröristliğimiz kalırdı, ne çapulculuğumuz. Bir gerçek var ki, şu anda bu görüntüler Türk tribünleri için çok uzak.
Ben demiştim demeyi ise çok severim. Burada belirtmiştim; maçın skoru yine 0-0. Turu geçen ise penaltılarda 9-8'lik üstünlükle Paok.

Selanik derbisi #2
Selanik derbisi #1

selanik derbisi #2

Ocak ayı Selanik şehri için farklı bu sene. Yarın itibariyle ikisi kupa, birisi lig olmak üzere üç haftada üç maç oynamış olacaklar. İki hafta önceki kupa maçının görüntüleri burada. Bu sefer ise ev sahibi takım Aris, maç da lig maçı. Yine rakip tribün yok; fakat mükemmel tribün görüntüleri var. Bu arada iki maç da 0-0 bitti, yarınki maça göz kırpıyor bu istatistik.

40. yıl

Biraz da Interista. Fotoğraflar bu haftaki Sampdoria maçından. Boys San kırkıncı yılını bu koreografiyle kutlamış. Set pankartında yazan ise "forty years from your followers". Daha afili bir şeyler beklerdim gerçi. Seneye saklıyorlar herhalde, Türk usülü 41 kere maşallah hesabı.

milan away

@Bologna.

düm tek tek

Olayın özü İzmir'de yapılan All-Star'a Hadise'nin birkaç şarkıyla katılması. Fakat görülen Hadise konserine All-Star katılmış gibi. Biriniz de yüzüne baksaydınız kardeşim diyecektim, saçma olacak demeyeyim. Arka plandaki gömlekli abimiz ise bu dünyadan yol almış çoktan. Neyse, "Hadise resimleri xxx" diye gugıllayan ve buraya zıplayan potansiyel okura selam edip bitireyim.

mevzu-u kaka

Şimdi senelik 9 kağıt alan adam against modern football öyle mi? Nedir bu modern futbol denilen şey, yoksa sadece kafa karışıklığı mı?

pao - aris

Bolca meşale, sis; ekranda logo. 10 numara...

finallere gittim dönücem

Fotoğraflardaki ayıcık var ya, şu anda o benim işte. Okul biter mi bitmez mi göreceğiz bakalım, hayırlısı.

yabancı gelin

Az önce finallere çalışmamak için saçmalarken Star'da denk geldim bu yarışmaya. Çok merak eden varsa sitesi buymuş. Ah şu RTÜK olmasa kim bilir neler çıkacak meydana. Ayrıca selam olsun Akvilina'ya, Alminera'ya, Maria'ya...

selanik derbisi

Dün oynanan PAOK - Aris kupa maçının tribün görüntüleri. Deplasman yasakları devam ediyor derbilerde. Maç ise 0 - 0 berabere bitmiş. İlk fotoğraftaki konfeti + meşale kombinasyonu ise mükemmel. Bu yakada çok özledik böyle görüntüleri.

deplasman

Internetten araştırdığım kadarıyla takım Widzew Lodz, lig ise Polonya 1. ligi. Bizdeki Bank Asya 1. ligi ile aynı kategoride. Gerçek bir deplasman tribünü.

tribünün içinden

Reggina deplasmanındaki Lazio tribünü. 3-2 ile gelen galibiyette herkes kendi aleminde. Gabriele Sandri'nin pankartını da kırpmışlar hafiften; takımı çağırıyorlar olsa gerek. Kimisi de reisi setten indirme derdinde. Sevdim bu fotoğrafı.

acaba?

Aliağa deplasmanındaki Galatasaray taraftarlarına salonda biber gazı sıkan polis haberini duymuşsunuzdur muhtemelen. Temenni faslına geçeyim. Sıkan arkadaşı tutacaksın kapalı bir odada, hafiften hafiften vereceksin gazı. Daha sonra elinden tutup götüreceksin en yakın psikologa. Anlat arkadaşım derdini deyip; bu döngüyü kendisine kimlik soran herhangi bir vatandaşa saldırmadan kimliğini gösterene kadar tekrar edeceksin.

Vicenza - Parma

By Boys Parma.

vinç işletmeciliği

Bugün oynanan Tokatspor - Fenerbahçe maçını Emre'nin kaptanlık pazubandını taktığı maç olarak değil de bu görüntüyle hatırlamak en iyisi sanırım. Sinirlenmek için zaten yeterince sebep var bu ülkede.
Bilet fiyatlarının Eskişehir maçıyla birlikte 100 lira olduğu maçta, 7 kişi vinç kiralamak mantıklı gözükmüş olabilir arkadaşlara. Yükseklerden meşale şekli de yapsalarmış 10 numara olurmuş.

bir atkı

sapla saman

Dün oynanan Telekom - Bnei Hasharon maçından dünyaya geçilen fotoğrafların birkaçı. Salona sadece davetiyeyle gelen! seçkin topluluğun çıkardığı olaylar sonucunda maç iptal edildi. Muhtemelen İsveç maçındaki cezaların bir benzeri gelecek. Belki de 2010 için tesislerin tamamlanmaması konusunda Türkiye'yi daha önce uyaran FIBA'nın en önemli kozu olacak bu görüntüler; bilinmez. Bilinenlerden devam edeyim.
Günlerdir İsrail'e gider yapan Türkiye acaba bu konuda ne kadar samimi? Yoksa sadece ölen çocuklar üzerinden yapılan bir seçim yatırımı mı? Bir hafta önce Türkiye'ye ziyarete gelen İsrail Başbakanı sadece mantı yemek için mi geldi? Acaba Gürcistan'da toplar patlarken Rus takımı gelseydi yine aynı olayları yaşayacak mıydık? Peki hangi Müslüman liderde Chavez'in yarısı kadar cesaret var? Milyonların katıldığı bir protesto mitingi bile organize edilemedi bu ülkede. Ama olsun içimiz rahat; onlara top oynatmadık, tepkinin kralını verdik.

fuck the rest

video
Neyse ki şu saçma Noel arası bitti liglerde. 2009'un ilk mevzusu ise Gate 7'den geldi. Tripoli deplasmanında kendilerine ayrılan 500 kişilik yer yetmemiş, haliyle Asteras Tripoli tarafının biletlerine salça olmuşlar. Polis de engel olmaya çalışınca olaylar gelişmiş. Fotoğraflardan anlaşıldığı üzere mevzunun kazananı Olympiakos tarafı olmuş. "Fuck the rest" pankartı ise göz kırpıyor hemen alttaki fotoğrafta.

kafalar güzel

Yoksa bahis dünyası bu işi iyice taşağa mı vurmaya başladı? Hadi Kundu'yu anladık, Titanic Cup ne ulan. Oynama anlaşmalı maç bu, batarsın mı denmek isteniyor inceden?