javascript:void(0)

O An

19197e6970f1

Polonyaymış. O değil de Oğuz Haksever’e şarkı söyletse ya bir girişimci, o ne güzel bir sestir.

8 people Ruch HKS painted graffiti in the center of Katowice, they jumped 6 GKS Katowice. Initially, the bottles, then flashed a pen.

Kim uğraşıcak…

SNC00049 

By Umut Sarıkaya.

Sarı Melekler

Nerde görülür ki bu taraftar.
Herkesin gözü üzerinde.
Hiç durmadan alkışlar susmazlar‚
Yeriniz kalbimizde.
Biz neler yaşadık hep beraber.
Yenilgiler‚ galibiyetler.
Güzel günler çok yakında bekler.
Söz veriyor melekler.

Bursalılar @Topçular

Dünya üzerinde bunun kadar saçma bir deplasman yasağı olmadığını biliyorum. Peki buna benzer bir takım karşılaması?

Sensiz Hayatın

Amına Koyayım Sensiz Hayatın !

Kart Sahipleri

Kasİm01

Schalke taraftarı, dünyanın en deli aşıkları arasındadır. Taraftar bültenlerinin adı, Katolikliğin amentüsü olan “Vater unser”in, yani “Babamız” duasının uyarlanmasıdır: Schalke unser/Schalkemiz! Muhit olarak da Katoliktirler ve samimidirler bu dediklerinde. Ve Allahına kadar kalabalıktırlar, sadıktırlar, bağırgandırlar. (Ekseriyetle de anti-Nazidirler.)

Şimdi bu adamlar ne olacak? Kulüp ve stad, Schalke mahallesinden iyice uzaklaştı. Cümle işçi mahalleleriyle beraber Schalke mahallesi, gerileyen madencilikle birlikte işsizlikten, yoksulluktan kırılıyor. Kulübü büyütme operasyonunu başarıyla yürüten yuppi menajer Rudi Assauer, paralı müşteri peşindeki mağaza müdürü gibi, Schalke’ye kibar muhitlerden destek ve paralı seyirci arıyor. Onun hedefi, seyirciye “iyi eğlence sunmak”. AufSchalke arenası bu işe yarayacak. Peki bu şık şıkırdım eğlence fabrikasına ismini veren ı argonun sahiplerinin orda yeri var mı? AufSchalke’nin mimarisinde, açık sınıf ayrımı göze çarpıyor. “Eski tip” taraftara ayrılan yerler kısıtlı. (Folklorik bir “ayakta durulacak tribün” sektörü bile dizayn edilmiş, camlarla, kafeslerle ayrılarak.) Onlara yerinde oturan ve pek bağırıp çağırmayan paralı koltuk seyircisine maç atmosferi” efekti sağlayacak bir yan unsur olarak bakılıyor. Hoparlörden “taraftar sesi” vermek, tatsız bir şey –en azından şimdilik. Fakat bu çeşit arenalarda genel gidişat, sürekli kart sahiplerinden taraftara yer kalmaması yönünde. Ki “eski tip taraftara” ayrılan kısıtlı yerler de gitgide pahalılaşıyor. Neyse ki futbolda hiçbir zaman ihtimal dışı olmayan kaza riski var: Ya takım zirvelerden düşer, “eğlence” isteyen tüketici için enteresanlığını yitirirse... parasız harbi taraftar da stada yaklaşmazsa. (Tanıl Bora / Karhanede Romantizm)

Parma Away

0910_17d

Milan deplasmanındaki Parmalılar. San Siro deplasman tribünü de dikineymiş bayağı Güntekin.

Telli Telli


Video Perşembe gününden, Steau Bükreş maçından. Trt 3 sene başında Spor Sergi'de oynanan bir Fenerbahçe - Galatasaray maçı yayınladı nostalji kuşağında. (88 senesiydi sanırım.) Böylece melodi tekrar canlandı tribünde, ve ilk kez bu kadar büyük katılımla söylendi. Çok da güzel oldu, resmen zevk aldık söylerken. Horto Magico, Dale, XXX oleey iyi güzel de, vermiyor işte şu iki videodaki tadı. Kısacası Yemişim Dale’yi, bize seni gerek seni.


Millwall & Galatasaray

wwwww

Leeds maçında Galatasaray forması giyen Millwall’lu. Ömür boyu men cezasını da yemiş bir güzel. Enteresan kişilikler bu adamlar.

Marsilya – PSG olaylar

OM-PSG-207ss49

Marsilya – PSG maçı öncesi; birkaç futbolcu domuz gribi olur, maç ertelenir. PSG taraftarı da deplasmanı yapmış bulunur ve olaylar gelişir. 1 taraftar da olaylar sırasında araba altında kalarak hayatını kaybeder. Ölüm anı kameraya şu şekilde yansır.

Uyku Kardeşim Ver Elini

ff_1247_4

Sürekli uyumak istemek, günün her anı uykuyu düşünmek. 6 sene günde 10+ saat uyuyan birisi olarak 6-7-8 saatlerin yetmemesi. Napacaz uyku seninle.  Blog kardeşim de kusura bakmayacak artık. Fotoğraftaki kamiller hiç bakmayacak. Zzzzz…

zenit - cska

Videoda yazan 50 CSKA’lıya 75 Zenit’li. Emanet  yok, sopa yok. Zenitliler galip sanırım. Polis de kavganın bitmesini bekliyor, mevzuya saygılı adamlar.

Sami Yen’e Giriş


Dün oynanan Galatasaray Eskişehir maçı öncesi. felsefesis.blogspot.com‘dan